Saturday, August 28, 2010

I need to learn Spanish


Or just move back up north.

No, not to better communicate with my neighbors or any any decent person reason.

Kim manages to communicate all of the issues we have at little taquerias and such, and I don't really meet people who don't speak English on any professional or social level to create that need.

But living in Austin, one constantly sees movies such as the one shown here, usually on DVDs with several movies on the disk and at some ridiculously cheap price.

They are everywhere. Every grocery store, corner store, dollar store, department store.

And they never, ever have subtitles.

So, that one element of living here is frankly becoming strangely unbearable. I must fix this.

6 comments:

CupcakeDoom said...

Si yo tenía mi manera estaríamos avanzando hacia el norte. Su demasiado caliente malditos aquí en Texas. Usted debe aprender español demasiado .
i adore u.

Neil Sarver said...

¿Avance hacia el norte? ¿Vamos a invadir? Es demasiado gris en Seattle. Demasiado difícilmente guardar de presión.

Además, allí tienen películas asiáticas de mirada igualmente magníficas. Levemente menos doloroso, porque no están en los colmados.

¿Es el ir a tener sentido? Hay monos putrefactos en mis zapatos de la pradera.

¡Le adoro, también, mi amor!

CupcakeDoom said...

no,lol.

Neil Sarver said...

Esto era lamentable.

Río en alta voz también.

Neil Sarver said...

Mi flatulencia arroga adelante humo negro. Soy un caníbal asqueroso.

¡Todo suena mejor en español!

¡Aprendiendo, aquí vengo!

Neil Sarver said...

Ehi amico ... c'è Sabata, hai chiuso! y Vamos a matar, compañeros sonido mejor en italiano. En inglés, la clase de torpe y de desagradable. ¡En italiano, magnífico y la diversión!

De aquí adelante, rechazaré inglés y hablaré solamente en quebrado cogido encima de español. Empujaré mis ojos con las palomas de sueños.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics